До уваги учнів 11 класу!
Вступ. Золоті сторінки далеких
епох. Модернізм Варіант 1
1.
(1б.) Найпрестижніша літературна
премія світу…
А Букерівська; Б Пулітцерівська; В Нобелівська; Г Гонкурівська.
А Букерівська; Б Пулітцерівська; В Нобелівська; Г Гонкурівська.
2.
(1б.) Вкажіть мету, яку переслідує
Мефістофель, допомагаючи Фаусту?
А спокусити Фауста насолодами і довести мізерність людини; Б допомогти йому в пошуках істини, творенні блага для людей; В зробити з нього геніального, шанованого людьми вченого; Г використати його як інструмент власної волі, помічника у справах.
А спокусити Фауста насолодами і довести мізерність людини; Б допомогти йому в пошуках істини, творенні блага для людей; В зробити з нього геніального, шанованого людьми вченого; Г використати його як інструмент власної волі, помічника у справах.
3.
(1б.) У фіналі оповідання Кафки
«Перевтілення» головний герой…
А перетворюється на комаху; Б повертає свій людський вигляд; В гине в жорстокому оточенні; Г залишає батьківський дім.
А перетворюється на комаху; Б повертає свій людський вигляд; В гине в жорстокому оточенні; Г залишає батьківський дім.
4.
(1б.) «Єршалаїмські розділи» твору
Булгакова – роман Майстра про…
А Маргариту; Б Понтія Пілата; В Воланда; Г Христа.
А Маргариту; Б Понтія Пілата; В Воланда; Г Христа.
5.
(1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
У трагедії «Фауст» у «Пролозі на небі» в суперечці беруть участь…
А Бог; Б Фауст; В Марта; Г Мефістофель; Д Вагнер; Е архангели; Є поет.
У трагедії «Фауст» у «Пролозі на небі» в суперечці беруть участь…
А Бог; Б Фауст; В Марта; Г Мефістофель; Д Вагнер; Е архангели; Є поет.
6.
(1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Які з жіночих образів змальовано в романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита»?
А Аннушка; Б Фріда; В Марта; Г Гелла; Д Марія; Е Наташа.
Які з жіночих образів змальовано в романі М. Булгакова «Майстер і Маргарита»?
А Аннушка; Б Фріда; В Марта; Г Гелла; Д Марія; Е Наташа.
7.
(1б.) Розташуйте події оповідання
Ф.Кафки «Перевтілення» у хронологічній послідовності.
А відчуження рідних, ідея спекатись Грегора; Б смерть самотньої комахи; В візит керівника (повіреного) до Грегора; Г полегшення для усіх членів сім’ї; Д вигнання Грегора, кидання яблуками; Е сестра взяла на себе турботу про Грегора.
А відчуження рідних, ідея спекатись Грегора; Б смерть самотньої комахи; В візит керівника (повіреного) до Грегора; Г полегшення для усіх членів сім’ї; Д вигнання Грегора, кидання яблуками; Е сестра взяла на себе турботу про Грегора.
8.
(1б.) Установіть відповідність між
персонажами роману М.Булгакова та їхньою роллю у творі.
Персонаж
|
Роль
у творі
|
||
1
|
Коров’єв-Фагот
|
А
|
Член
МАССОЛІТа, редактор і письменник
|
2
|
Лиходєєв
|
Б
|
Лицар
з почту Воланда
|
3
|
Алоїзій
Могарич
|
В
|
Письменник-початківець
|
4
|
Берліоз
|
Г
|
Людина,
яка донесла на майстра
|
5
|
Бездомний
|
Д
|
Директор
Вар’єте
|
9.
(1б.) Виконайте одне із завдань на вибір.
А Які фрази з трагедії «Фауст» стали афоризмами? Прокоментуйте 2-3 з них.
А Які фрази з трагедії «Фауст» стали афоризмами? Прокоментуйте 2-3 з них.
Б Які фрази з роману «Майстер і
Маргарита» стали афоризмами? Прокоментуйте 2-3 з них.
10. (3б.) Виконайте одне із завдань на вибір.
А У чому полягає сенс життя для Фауста (за однойменною трагедією Й.В.Гете).
А У чому полягає сенс життя для Фауста (за однойменною трагедією Й.В.Гете).
Б Трагедія життя «маленької людини»
ХХ століття: погляд Ф.Кафки (за оповіданням «Перевтілення»).
В Уявіть, що Воланд відвідав наш час. Яке враження справили б на Воланда сучасні люди?
Г Зіставте образи Воланда і Мефістофеля.
Д Змоделюйте розвиток сюжету «Перевтілення», якби на комаху перетворилась сестра Грегора.
В Уявіть, що Воланд відвідав наш час. Яке враження справили б на Воланда сучасні люди?
Г Зіставте образи Воланда і Мефістофеля.
Д Змоделюйте розвиток сюжету «Перевтілення», якби на комаху перетворилась сестра Грегора.
Е Чи актуальні в наш час проблеми,
які вирішували для себе герої прочитаних вами творів?
1.
(1б.) Кому належить термін «світова
література»?
А Ф. Шиллеру; Б В.Шекспіру; В Й.В.Гете; Г І.Канту; Д М.Булгакову.
А Ф. Шиллеру; Б В.Шекспіру; В Й.В.Гете; Г І.Канту; Д М.Булгакову.
2.
(1б.) Яка головна проблема трагедії
«Фауст»?
А людина в її ставленні до суспільства; Б життя і смерть; В людина та її призначення на землі; Г кохання.
А людина в її ставленні до суспільства; Б життя і смерть; В людина та її призначення на землі; Г кохання.
3.
(1б.) Грегор Замза гине тому, що…
А не в змозі знести жахливого перевтілення; Б сім’я заморює його голодом і побоями; В свідомо прагне полегшити життя сім’ї; Г батько завдав йому серйозної рани.
А не в змозі знести жахливого перевтілення; Б сім’я заморює його голодом і побоями; В свідомо прагне полегшити життя сім’ї; Г батько завдав йому серйозної рани.
4.
(1б.) Понтій Пілат у фіналі роману
Булгакова «Майстер і Маргарита» отримує прощення, бо…
А він не винен у смерті Ієшуа; Б він спокутував провину, покаравши Іуду; В немає більшої кари за вічне відчуття вини; Г такою є винагорода Воланда за страту Ієшуа.
А він не винен у смерті Ієшуа; Б він спокутував провину, покаравши Іуду; В немає більшої кари за вічне відчуття вини; Г такою є винагорода Воланда за страту Ієшуа.
5.
(1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Позначте провідні ідеї трагедії Й.В.Гете «Фауст».
А утвердження величності людини; Б заклик пройти шлях морального очищення та пізнати ідеал; В з’ясування сутності людини, показ невідворотності кари для грішників; Г ідея боріння добра і зла як рушійної сили поступу; Д відвернення людини від гріха та навернення до Бога; Е утвердження нестримної жаги знань, пошуків істини.
Позначте провідні ідеї трагедії Й.В.Гете «Фауст».
А утвердження величності людини; Б заклик пройти шлях морального очищення та пізнати ідеал; В з’ясування сутності людини, показ невідворотності кари для грішників; Г ідея боріння добра і зла як рушійної сили поступу; Д відвернення людини від гріха та навернення до Бога; Е утвердження нестримної жаги знань, пошуків істини.
6.
(1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Після смерті Грегора –комахи його рідні…
А написали три листи своїм працедавцям; Б поїхали за місто розважатися; В сумували за втраченим сином і братом; Г відмовили у житлі своїм квартирантам; Д вирішили берегти пам’ять про Грегора; Е того ж дня звільнили служницю.
Після смерті Грегора –комахи його рідні…
А написали три листи своїм працедавцям; Б поїхали за місто розважатися; В сумували за втраченим сином і братом; Г відмовили у житлі своїм квартирантам; Д вирішили берегти пам’ять про Грегора; Е того ж дня звільнили служницю.
7.
(1б.) Розташуйте події першої частини
трагедії Гете «Фауст» у хронологічній послідовності.
А Маргарита у в’язниці; Б омолодження Фауста на відьміній кухні; В суперечка Бога і Мефістофеля; Г угода Фауста з Мефістофелем; Д спроба Фауста вчинити самогубство; Е знайомство Фауста з Гретхен.
А Маргарита у в’язниці; Б омолодження Фауста на відьміній кухні; В суперечка Бога і Мефістофеля; Г угода Фауста з Мефістофелем; Д спроба Фауста вчинити самогубство; Е знайомство Фауста з Гретхен.
8.
(1б.) Установіть відповідність між
персонажами роману М.Булгакова та їхньою роллю у творі.
Персонаж
|
Роль
у творі
|
||
1
|
Коров’єв-Фагот
|
А
|
Член
МАССОЛІТа, редактор і письменник
|
2
|
Лиходєєв
|
Б
|
Лицар
з почту Воланда
|
3
|
Алоїзій
Могарич
|
В
|
Письменник-початківець
|
4
|
Берліоз
|
Г
|
Людина,
яка донесла на майстра
|
5
|
Бездомний
|
Д
|
Директор
Вар’єте
|
9.
(1б.) Виконайте одне із завдань на вибір.
А Які фрази з трагедії «Фауст» стали афоризмами? Прокоментуйте 2-3 з них.
А Які фрази з трагедії «Фауст» стали афоризмами? Прокоментуйте 2-3 з них.
Б Які фрази з роману «Майстер і
Маргарита» стали афоризмами? Прокоментуйте 2-3 з них.
10. (3б.) Виконайте одне із завдань на вибір.
А У чому полягає сенс життя для Фауста (за однойменною трагедією Й.В.Гете).
А У чому полягає сенс життя для Фауста (за однойменною трагедією Й.В.Гете).
Б Трагедія життя «маленької
людини» ХХ століття: погляд Ф.Кафки (за оповіданням «Перевтілення»).
В Уявіть, що Воланд відвідав наш час. Яке враження справили б на Воланда сучасні люди?
Г Зіставте образи Воланда і Мефістофеля.
Д Змоделюйте розвиток сюжету «Перевтілення», якби на комаху перетворилась сестра Грегора.
В Уявіть, що Воланд відвідав наш час. Яке враження справили б на Воланда сучасні люди?
Г Зіставте образи Воланда і Мефістофеля.
Д Змоделюйте розвиток сюжету «Перевтілення», якби на комаху перетворилась сестра Грегора.
Е Чи актуальні в наш час проблеми,
які вирішували для себе герої прочитаних вами творів?
Этот комментарий был удален администратором блога.
ОтветитьУдалить