Вступ. Золоті сторінки далеких епох. Й.В.
Гете «Фауст». Модернізм. Ф.Кафка «Перевтілення». А. Камю «Чума»
Варіант 1
1.
(1б.) Найпрестижніша
літературна премія світу…
А Букерівська; Б Пулітцерівська; В
Нобелівська; Г Гонкурівська.
2.
(1б.) Вкажіть мету, яку
переслідує Мефістофель, допомагаючи Фаусту?
А спокусити Фауста насолодами і
довести мізерність людини; Б
допомогти йому в пошуках істини, творенні блага для людей; В зробити з нього геніального, шанованого людьми вченого; Г використати його як інструмент
власної волі, помічника у справах.
3.
(1б.) У фіналі оповідання
Кафки «Перевтілення» головний герой…
А перетворюється на комаху; Б повертає свій людський вигляд; В гине в жорстокому оточенні; Г залишає батьківський дім.
4.
(1б.) Укажіть жанр роману А.
Камю «Чума».
А історичний роман; Б роман-хроніка; В роман-утопія; Г
роман-щоденник; Д філософський
роман.
5.
(1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
У трагедії «Фауст» у «Пролозі на небі» в суперечці беруть участь…
А Бог; Б Фауст; В Марта; Г Мефістофель; Д Вагнер; Е архангели; Є поет.
6.
(1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Визначте героїв роману А. Камю «Чума»?
А Сарті; Б Панлю; В Коттар; Г Рамбер; Д Тарру; Е Ріє.
7.
(1б.) Розташуйте події
оповідання Ф.Кафки «Перевтілення» у хронологічній послідовності.
А відчуження рідних, ідея спекатись
Грегора; Б смерть самотньої комахи; В візит керівника (повіреного) до
Грегора; Г полегшення для усіх
членів сім’ї; Д вигнання Грегора,
кидання яблуками; Е сестра взяла на
себе турботу про Грегора.
8.
(1б.) Установіть відповідність
між цитатою та героєм (А. Камю «Чума»).
Персонаж
|
Цитата |
||
1 |
Жозеф
Гран |
А |
«Я
ж нетутешній» |
2 |
Ріє |
Б |
«Якщо
чума нині торкнулася вас, отже, прийшла пора схаменутися» |
3 |
Жан
Тарру |
В |
«…кожен
носить її (чуму) в собі, бо не існує такої людини на світі,…якої б вона не
торкнулася» |
4 |
Рамбер |
Г |
«Гожого
травневого ранку струнка амазонка на чудовій гнідій кобилі скакала квітучим
алеями в Булонському лісі» |
5 |
Панлю |
9.
(1б.) Виконайте одне із завдань на вибір.
А Які фрази з трагедії «Фауст» стали афоризмами? Прокоментуйте 2 з них.
Б Які фрази з роману «Чума»
стали афоризмами? Прокоментуйте 2 з них.
10.
(3б.) Виконайте одне із завдань на вибір (10-15 реч.)
А У чому полягає сенс життя для
Фауста (за однойменною трагедією Й.В.Гете)?
Б Трагедія життя «маленької
людини» ХХ століття: погляд Ф.Кафки (за оповіданням «Перевтілення»).
В Розкрийте проблему морального
вибору в романі А. Камю «Чума».
Г Чи актуальні в наш час
проблеми, які вирішували для себе герої прочитаних вами творів?
Вступ. Золоті сторінки далеких епох. Й.В.
Гете «Фауст». Модернізм. Ф.Кафка «Перевтілення». А. Камю «Чума»
Варіант 2
1.
(1б.) Кому належить термін
«світова література»?
А Ф. Шиллеру; Б В.Шекспіру; В Й.В.Гете;
Г І.Канту; Д М.Булгакову.
2.
(1б.) Яка головна проблема
трагедії «Фауст»?
А людина в її ставленні до
суспільства; Б життя і смерть; В людина та її призначення на землі; Г кохання.
3.
(1б.) Грегор Замза гине тому,
що…
А не в змозі знести жахливого
перевтілення; Б сім’я заморює його
голодом і побоями; В свідомо прагне
полегшити життя сім’ї; Г батько
завдав йому серйозної рани.
4.
(1б.) Укажіть персонажа, який
розповідає про чуму в Орані (А. Камю «Чума»).
А Рамбер; Б Ріє; В Панлю; Г Жан Тарру; Д Коттар.
5.
(1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Позначте провідні ідеї трагедії Й.В.Гете «Фауст».
А утвердження величності людини; Б заклик пройти шлях морального
очищення та пізнати ідеал; В з’ясування
сутності людини, показ невідворотності кари для грішників; Г ідея боріння добра і зла як рушійної сили поступу; Д відвернення людини від гріха та
навернення до Бога; Е утвердження
нестримної жаги знань, пошуків істини.
6.
(1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Після смерті Грегора –комахи його рідні…
А написали три листи своїм
працедавцям; Б поїхали за місто
розважатися; В сумували за втраченим
сином і братом; Г відмовили у житлі
своїм квартирантам; Д вирішили
берегти пам’ять про Грегора; Е того ж
дня звільнили служницю.
7.
(1б.) Розташуйте події першої
частини трагедії Гете «Фауст» у хронологічній послідовності.
А Маргарита у в’язниці; Б омолодження Фауста на відьміній
кухні; В суперечка Бога і
Мефістофеля; Г угода Фауста з
Мефістофелем; Д спроба Фауста
вчинити самогубство; Е знайомство
Фауста з Гретхен.
8.
(1б.) Установіть відповідність
між героєм та його ставленням до чуми (А.Камю «Чума»),
Персонаж
|
Цитата |
||
1 |
Жан
Тарру |
А |
«Чума
– кара, послана мешканцям за їх гріхи, тому з нею треба змиритися». |
2 |
Коттар |
Б |
«…соромно
бути щасливим одному». «Я теж причетний, хочу я чи ні, ця історія торкається
всіх нас». |
3 |
Панлю |
В |
«Чума
– це нескінченна поразка». |
4 |
Ріє |
Г |
«…кожен
носить її (чуму) в собі, бо не існує такої людини на світі, .. якої б вона не
торкнулася». |
5 |
Рамбер |
9.
(1б.) Виконайте одне із завдань на вибір.
А Які фрази з трагедії «Фауст» стали
афоризмами? Прокоментуйте 2 з них.
Б Які фрази з роману «Чума»
стали афоризмами? Прокоментуйте 2 з них.
10.
(3б.) Виконайте одне із завдань на вибір (10-15 реч.).
А У чому полягає сенс життя для Фауста (за однойменною трагедією Й.В.Гете)?
Б Трагедія життя
«маленької людини» ХХ століття: погляд Ф.Кафки (за оповіданням «Перевтілення»).
В Розкрийте проблему морального
вибору в романі А. Камю «Чума».
Е Чи актуальні в наш час проблеми, які вирішували для себе герої прочитаних вами творів?
Дякую за змістовний матеріал для к/р
ОтветитьУдалить