7 клас Вступ.
Оригінал і переклад. Жанр балади у європейських літературах Варіант 1
1.
(1б.) Художній переклад – це…
А літературний жанр;
Б відтворення змісту усного
висловлювання чи писемного тексту засобами іншої мови;
В художній засіб;
Г різновид поезії.
2.
(1б.) Робіна Гуда вважають шляхетним, тому
що він..
А шляхетно
поводить себе з дамами;
Б грабує багатих і роздає награбоване
бідним;
В має шляхетне походження;
Г дотримується слова.
3.
(1б.) Король Лір з фольклорної балади
«Король Лір і його дочки» є образом…
А вічним; Б
символічним; В традиційним; Г фантастичним.
4.
(1б.) Хто така Кунігунда в баладі Ф. Шиллера «Рукавичка»?
А дочка короля; Б красива дівчина-селянка, у яку
був закоханий лицар; В дама серця лицаря; Г ворожка.
5.
(1б.) Образами-символами у баладі
А.Міцкевича «Світязь» є:
А білі лілії, вода; Б
рукавичка, вересовий напій; В золота
стріла, ріжок; Г гусла, ліра.
6.
(1б.) Чому старий пикт із балади «Вересовий
трунок» Р.Л.Стівенсона не відкрив королю секрет вересового напою?
А не знав або забув його; Б хотів дорого продати іншому королю; В вважав це зрадою свого народу;
Г посоромився сина.
7.
(1б.) Установіть відповідність між уривком з
тексту і назвою твору.
Уривок
з твору |
Назва
твору |
||
1 |
Аж
як до Франції дісталася, |
А |
Р.Л.Стівенсон «Вересовий трунок» |
2 |
Ждучи
на грища і забави, |
Б |
«Король Лір і
його дочки» |
3 |
Смерть
його не лякає, |
В |
Ф.Шиллер «Рукавичка» |
4 |
Так
врятувався народ безборонний, |
Г |
«Як Робін Гуд став розбійником» |
Д |
А.Міцкевич
«Світязь» |
8.
(1б.) Схарактеризуйте
образ старого пикта з балади Р.Л. Стівенсона « Вересовий трунок».
9.
(1б.) Що таке балада? Чим літературна балада
відрізняється від народної (фольклорної)?
10.
(3б.) Напишіть твір-мініатюру на тему
(на вибір одне завдання) 7-10 речень:
А Народне уявлення про героя-захисника в образах Робіна
Гуда та його товаришів.
Б Моральний урок у фольклорній баладі «Король
Лір та його дочки».
В Кодекс лицарської честі за баладою
Ф.Шиллера «Рукавичка».
Г
Утвердження любові до батьківщини й героїзму у баладі
А.Міцкевича «Світязь».
Д
Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в захисті
національних цінностей в баладі «Вересовий трунок» Р.Л.Стівенсона.
7 клас Вступ.
Оригінал і переклад. Жанр балади у європейський літературах Варіант 2
1.
(1б.) Переспів – це…
А поетичний вірш,написаний за
мотивами певного твору іншого автору; новий самостійний текст, створений за
мотивами оригіналу;
Б літературний жанр;
В художній засіб;
Г різновид поезії.
2.
(1б.) Яке запитання король Лір поставив
дочкам (за баладою «Король Лір і його дочки»)?
А Як поділити між ними королівство? Б Чи згідні вони вийти заміж? В Як вони ділами доведуть свою любов до
батька?
3.
(1б.) Робін Гуд у народних баладах є
образом…
А традиційним; Б казковим; В вічним; Г
образом-символом.
4.
(1б.) У баладі Ф.Шиллера «Рукавичка»
зіставляються світи:
А багатих і бідних; Б
людей і звірів; В лицарів і простих людей; Г жителів міста і села.
5.
(1б.) Княжна-світязянка, коли зрозуміла, що
вороги наступають, попросила у Бога…
А убити їх громом або забрати під
землю;
Б щоб князь повернувся і захистив
їх;
В щоб під ворогами розверзлася
земля;
Г щоб усі перетворилися на квіти.
6.
(1б.) У баладі «Вересовий трунок» Р.Л. Стівенсона
утверджується ідея:
А захисту природи;
Б дотримання морально-етичних
законів;
В волі, патріотизму, честі;
Г великої ролі мистецтва в житті
людини.
7.
(1б.) Установіть відповідність між уривком з
тексту і назвою твору.
Уривок |
Назва
твору |
||
1 |
І
хлопця скрутили міцно, |
А |
«Як Робін Гуд став розбійником» |
2 |
І
лицар Делорж поспішає і враз |
Б |
Ф.Шиллер
«Рукавичка» |
3 |
Хто
лиш сягнув там рукою у воду, Вирвав вологі стеблини, |
В |
А.Міцкевич
«Світязь» |
4 |
Продираючись
крізь хащі Шервудського лісу й насвистуючи грайливу мелодію. Він раптом
наскочив на компанію лісників… |
Г |
Р.Л.Стівенсон
«Вересовий трунок» |
Д |
«Король
Лір і його дочки» |
8.
(1б.) Схарактеризуйте
образ лицаря Делоржа з балади Ф.Шиллера «Рукавичка».
9.
(1б.) Що таке балада? Чим літературна балада
відрізняється від народної (фольклорної)?
10.
(3б.) Напишіть твір-мініатюру
на тему (на вибір одне завдання)
7-10 речень:
А Народне уявлення про героя-захисника в образах Робіна
Гуда та його товаришів.
Б Моральний урок у фольклорній баладі «Король
Лір та його дочки».
В Кодекс лицарської честі за баладою
Ф.Шиллера «Рукавичка».
Г
Утвердження любові до батьківщини й героїзму у баладі
А.Міцкевича «Світязь».
Д
Утвердження духовної сили пиктів, їхнього героїзму в
захисті національних цінностей в баладі «Вересовий трунок» Р.Л.Стівенсона.
Комментариев нет:
Отправить комментарий