Сила творчої уяви. Е.Т.А.Гофман «Лускунчик і Мишачий
король». Е. Портер «Полліанна». У вирі захопливих пригод. Марк Твен «Пригоди
Тома Соєра». Туве Янсон «Комета прилітає»
Варіант1
1. (0,5 б.) На Новий рік Дросельмаєр змайстрував дітям у подарунок (за твором Е. Т. А Гофмана «Лускунчик)
А годинник; Б фортецю; В замок; Г садок.
2. (0,5 б.) Ляльки Марі й Фріца (за твором Е. Т. А Гофмана
«Лускунчик) зберігалися в
А шафі; Б валізі; В коробці; Г тумбочці.
3. (0,5 б.) Міс Поллі (за твором Е.Портер «Полліанна») вирішила
поселити Полліанну на горищі, тому що
А там було зручніше для дитини; Б там було багато іграшок; В там дівчинка не могла зіпсувати меблі;
Г там колись мешкала міс Поллі.
4. (0,5 б.) Ім’я Марк Твен — псевдонім, який означає
А лоцманську команду; Б військовий термін; В географічну назву; Г міру довжини.
5. (0,5 б.) Фарбуючи паркан, Том Соєр (за твором Марка Твена
«Пригоди Тома Соєра») відкрив загальний закон, що керує всіма людськими
вчинками: «Людина завжди прагне того, що…»
А легко досягти; Б важко досягти; В ніколи не досягти; Г
цікаво досягати.
6. (0,5 б.) Стосунки в сім’ї мумі-тролів (за твором Туве Янсон
«Комета прилітає») ґрунтуються на
А егоїзмі та силі; Б любові та порозумінні; В байдужості та користі; Г уседозволеності та байдужості.
7. (1 б.) Установіть відповідність (за твором Е. Т. А Гофмана
«Лускунчик).
Персонаж |
Характеристика |
||
1 |
Дросельмаєр |
А |
«Одне слово, чоловічок був не вельми вродливий, зате
надолужував на вбранні: зразу було видно, що він освічений і має добрий
смак». |
2 |
Лускунчик |
Б |
«Очі його метали
іскри, сім корон виблискувало на семи головах. Ось він розігнався й вискочив
на столик, що стояв біля самого ліжка…» |
3 |
Фріц |
В |
«Він почав картати її і навіть назвав малою брехункою…» |
4 |
Мишачий король |
Г |
«Він на все був великий майстер, навіть розумівся на
годинниках і вмів сам їх робити». |
|
|
Д |
«Він відбіг від столу з подарунками й повів у бій свій
ескадрон гусарів на срібних конях…» |
8. (1 б.) Установіть відповідність (за твором Е.Портер
«Полліанна»).
«Винагорода»
завдяки зусиллям Полліанни |
Персонаж |
||
1 |
Кохання |
А |
Міс
Поллі |
2 |
Дружина |
Б |
Джон
Пендлтон |
3 |
Дитина |
В |
Джиммі
Бін |
4 |
Домівка |
Г |
лікар
Чілтон |
Д |
садівник
Томас |
9. (1 б.) Установіть відповідність (за твором Марка Твена «Пригоди
Тома Соєра»).
Персонаж |
Деталь |
||
1 |
Тітка Поллі |
А |
Яблуко |
2 |
Том |
Б |
Малярська щітка |
3 |
Бен Роджерс |
В |
Окуляри |
4 |
Біллі Фішер |
Г |
Олов’яний солдатик |
Д |
Паперовий змій |
10. (1 б.) Установіть відповідність (за твором Туве Янсон «Комета
прилітає»).
Персонаж |
Учинок |
||
1 |
Мумі-троль |
А |
дружив
із маленьким кошенятком |
2 |
Чмих |
Б |
колекціонував
марки |
3 |
Ондатр |
В |
пішов
шукати Чмиха |
4 |
Гемуль |
Г |
випадково
сів на торт |
Д |
сфотографував
родину мумі-тролів |
11. (1 б.) Напишіть список добрих справ, які зробила Полліанна для
мешканців містечка. (3-5 справ)
12. (1 б.) Чим тобі подобається і чим не подобається Том Соєр?
Наведи приклади з тексту. (4-5 реч.)
13. (3б.) Чого ти навчився від героїв, з якими познайомився,
вивчаючи теми «Сила творчої уяви» і «У вирі захопливих пригод? Напиши 5-7
речень.
Сила творчої уяви. Е.Т.А.Гофман «Лускунчик і
Мишачий король». Е. Портер «Полліанна». У вирі захопливих пригод. Марк Твен
«Пригоди Тома Соєра». Туве Янсон «Комета прилітає»
Варіант2
1. (0,5 б.) Кому батько доручив доглядати Лускунчика (за твором Е.
Т. А Гофмана «Лускунчик)?
А Фріцу; Б Лізі; В Марі; Г Дросельмаєру.
2. (0,5 б.) Кого міс Поллі мала на увазі, вигукнувши: «Що ж, тепер я
знаю, хто почне грати в цю гру» (за твором Е.Портер «Полліанна»)? А себе;
Б Ненсі; В місіс Пейсон; Г Джона
Пендлтона.
3. (0,5 б.) Що втілено в образі Полліанни (за твором Е.Портер «Полліанна»)?
А оптимізм у ставленні до світу та
людей; Б песимізм у ставленні до
світу та людей; В байдужість до
всього; Г розчарування у світі й
людях.
4. (0,5 б.) Як було покарано Тома одного суботнього ранку (за твором
Марка Твена «Пригоди Тома Соєра»)? А
миттям підлоги; Б прибиранням на
подвір’ї; В фарбуванням паркану; Г збиранням яблук.
5. (0,5 б.) Хто усіх годує смаколиками (за твором Туве Янсон «Комета
прилітає»)?
А
Мумі-мама; Б Мумі-тато; В Мумі-троль; Г Нюхмумрик.
6. (0,5 б.) Мумі-троль (за твором Туве Янсон «Комета прилітає»)
симпатизує
А Чепурулі; Б Хропсі; В Мюмлі; Г Маленькій Мю.
7. (1 б.) Установіть відповідність (за твором Е. Т. А Гофмана
«Лускунчик).
Персонаж |
Характеристика |
||
1 |
Дросельмаєр |
А |
«Одне слово, чоловічок був не вельми вродливий, зате
надолужував на вбранні: зразу було видно, що він освічений і має добрий
смак». |
2 |
Лускунчик |
Б |
«Очі його метали
іскри, сім корон виблискувало на семи головах. Ось він розігнався й вискочив
на столик, що стояв біля самого ліжка…» |
3 |
Фріц |
В |
«Він почав картати її і навіть назвав малою брехункою…» |
4 |
Мишачий король |
Г |
«Він на все був великий майстер, навіть розумівся на
годинниках і вмів сам їх робити». |
|
|
Д |
«Він відбіг від столу з подарунками й повів у бій свій
ескадрон гусарів на срібних конях…» |
8. (1 б.) Установіть відповідність (за твором Е.Портер «Полліанна»).
Персонаж |
Учинок |
||
1 |
Полліанна |
А |
усиновлення Джиммі Біна |
2 |
Джон Пендлтон |
Б |
дружба із Джиммі Біном |
3 |
Тітка Поллі |
В |
в’язання речей для шпиталів |
4 |
Місіс Сноу |
Г |
відмова взяти до будинку Джиммі Біна |
Д |
заснування притулку для дітей |
9. (1 б.) Установіть відповідність (за твором Марка Твена «Пригоди
Тома Соєра»).
Персонаж |
Деталь |
||
1 |
Тітка Поллі |
А |
Яблуко |
2 |
Том |
Б |
Малярська щітка |
3 |
Бен Роджерс |
В |
Окуляри |
4 |
Біллі Фішер |
Г |
Олов’яний солдатик |
Д |
Паперовий змій |
10. (1 б.) Установіть відповідність (за твором Туве Янсон «Комета
прилітає»).
Місце |
Подія |
||
1 |
Печера |
А |
розмова з професором |
2 |
Море |
Б |
переховування від комети |
3 |
Самотні Гори |
В |
прогулянка Мумі-троля і Чмиха |
4 |
Обсерваторія |
Г |
знаходження браслетика Хропсі |
Д |
створення карти подорожі |
11. (1 б.) Про які дива розповіла рідним Марі (за твором Е.Т.А.
Гофмана «Лускунчик і Мишачий король») і чому вони їй не повірили? (4-5 речень)
12. (1 б.) Що вам подобається в родині мумі-тролів (за твором Туве
Янсон «Комета прилітає») (4-5 речень)?
13. (3б.) Чого ти навчився від героїв, з якими познайомився,
вивчаючи теми «Сила творчої уяви» і «У вирі захопливих пригод? Напиши 5-7
речень.
Комментариев нет:
Отправить комментарий