Пригоди і фантастика. Ульф Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Не
здаватися в життєвих випробуваннях. Джек Лондон «Жага до життя». Анна Ґавальда
«35 кіло надії». Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
Варіант 1
1.(1б.) «Чи вмієш ти свистати, Юганно?»
А) назва пісні, яку насвистує Нільс; Б) назва книжки, яку читає дідусь; В)
пароль у дитячій грі.
2. (1б.) Кульмінацією сюжету в
оповіданні Джека Лондона «Жага до життя» є:
А) втеча Білла; Б) спроба піймати пічкурів; В) боротьба із вовком.
3. (1б.) Що вплинуло на те, що
Грегуар навчився читати (за твором Анни Ґавальди «35 кіло надії»)?
А) бажання прочитати книжку від першої
вчительки; Б) суворі погрози батьків; В) обіцянка дідусеві гарно вчитися.
4. (1б.) Чому у Джима з'явилося
прізвисько Ґудзик (за твором Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»)?
А) він зібрав колекцію ґудзиків; Б) через те, що він постійно губив ґудзики; В)
через дірку на штанцях, яку закрили латкою з ґудзиком.
5. (1б.) Розташуйте події, зображені в повісті Ульфа Старка «Чи
вмієш ти свистати, Юганно?», у хронологічній послідовності.
Послідовність подій у творі |
Подія |
|
1 |
А |
Нільс із хлопцями майструють повітряного змія |
2 |
Б |
Берра знайомиться з дідусем Нільсом |
3 |
В |
Пригода в Ґуставсоновому саду |
4 |
Г |
Берра наполегливо тренується і вчиться свистати |
5 |
Д |
Прощання з Нільсом |
6 |
Е |
Розмова хлопчиків про дідуся |
7 |
Є |
Підготовка до святкування дня народження Нільса |
6. (1б.) Установіть відповідність між
персонажем повісті Анни Ґавальди «35 кіло надії» та його характеристикою.
Персонаж |
Характеристика |
||
1 |
Марі |
А |
Викладала фізкультуру, залишала кожного разу в
щоденнику зауваження |
2 |
Леон |
Б |
Будував мости, транспортні розв'язки, тунелі, греблі |
3 |
Г регуар |
В |
«Голова як решето, золоті руки і величезне серце» |
4 |
Мадам Берлюрон |
Г |
Займалася рукоділлям та майструвала всяку всячину |
5 |
Мадам Доре |
Д |
Мала неприємний голос, кривлялась, виділяла серед дітей
улюбленців |
7. (1б.)
Установіть відповідність між цитатою та твором.
Твір |
Цитата |
||
1 |
Ульф Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно?» |
А |
«Це було в один із тих вечорів, коли круг острова лагідно
плескалося море. Призахідне сонце дивилося на себе в неозоре океанське люстро
й мостило золотим промінням осяйну дорогу від обрію до ніг…» |
2 |
Джек Лондон «Жага до життя» |
Б |
«Малий тупцював на місці, дмухав на свої червоні, у
саднах, руки, поглядаючи то на брудний, з грубої мішковини, одяг сусідів, то
на чималу шеренгу чоловіків і жінок попереду». |
3 |
Анна Ґавальда «35 кіло надії» |
В |
«Я ненавиджу школу. Ненавиджу її понад усе на світі». |
4 |
Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» |
Г |
«Я злізаю з гойдалки, а Берра сповзає на самий її край
і забиває об дошку підборіддя». |
Д |
«Вони ступали, кульгаючи, до річки; сходячи вкритим
каменюками берегом, передній заточився і мало не впав». |
8. (1б.) Що
втратив і чого набув головний герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя»?
(3-4 речення).
9. (1б.) Чому метод пані Кутняк — насильство — неприпустимий в
освіті (за твором Міхаеля Енде
«Джим Ґудзик і машиніст Лукас» )? (3-4 речення).
10. (3б.) Чого ти навчився /навчилася з
прочитаних творів? Поясни, використовуючи приклади з вивчених творів (7-8 речень).
Пригоди і фантастика.
Ульф Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно?». Не здаватися в життєвих
випробуваннях. Джек Лондон «Жага до життя». Анна Ґавальда «35 кіло надії».
Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас»
Варіант 2
1.(1б.) Який
сюрприз приготували хлопці дідусеві на день народження (за твором Ульфа Старка
«Чи вмієш ти свистати, Юганно?»)? А)
крадіжку вишень; Б) відвідини кафе; В) знайомство з батьками.
2. (1б.) Що сталося із золотом головного героя оповідання Джека
Лондона «Жага до життя»?
А) зберіг до кінця подорожі; Б) викинув по дорозі; В) віддав за те, щоб його
врятували.
3. (1б.) Що, на переконання Грегуара, найголовніше в житті (за
твором Анни Ґавальди «35 кіло надії»)?
А) знати, що ти хочеш; Б) мати гарні оцінки; В) бути здоровим і сильним.
4. (1б.) Чому Джим полишив країну
Недогадію разом із Лукасом (за твором Міхаеля Енде «Джим Ґудзик і машиніст
Лукас»? А) хотів побачити інші країни; Б) хотів знайти нових друзів; В) цінував
дружбу з Лукасом.
5. (1б.) Розташуйте події, зображені в оповіданні Джека Лондона «Жага до життя», у
хронологічній послідовності.
Послідовність подій у творі |
Подія |
|
1 |
А |
Зустріч з ведмедем |
2 |
Б |
Біл покинув травмованого друга |
3 |
В |
Страшна знахідка останків Біла |
4 |
Г |
Важкий шлях золотошукачів |
5 |
Д |
Порятунок героя вченими з судна «Бедфорд» |
6 |
Е |
Перемога над вовком |
7 |
Є |
Страх нестачі харчів |
6. (1б.)
Установіть відповідність між персонажем твору Міхаеля Енде
«Джим Ґудзик і машиніст Лукас» та його характеристикою.
Персонаж |
Характеристика |
||
1 |
Пані Кутняк |
А |
«…він не любив митися - як, втім, і всі хлопчики його віку. Він ніяк не
міг узяти в толк, навіщо йому митися, якщо у нього чорна шкіра і все одно не
видно, яка у нього шия — брудна або чиста». |
2 |
Лі Ши |
Б |
«На довгій худій шиї виразно стримів борлак, а з хижої пащі стирчав
єдиний зуб, надаючи драконячому пискові цілком мерзенного виразу». |
3 |
Емма |
В |
«Мила маленька дівчинка з двома чорними кісками й ніжним личком, які
бувають у порцелянових мандалійських лялечок…» |
4 |
ДжимҐудзик |
Г |
«… жінка, ще й нічогенька. Щічки її горіли, мов ті яблука…» |
5 |
Пані Штоцкер |
Д |
«… була симпатичною, ба трохи старенькою і (чого гріха таїти!)
товстенькою…» |
7. (1б.)
Установіть відповідність між цитатою та твором.
Твір |
Цитата |
||
1 |
Ульф Старк «Чи вмієш ти свистати, Юганно?» |
А |
«Обидва були стомлені й виснажені, з облич їм не сходив
вираз тупого терпіння, що його карбують тривалі знегоди». |
2 |
Джек Лондон «Жага до життя» |
Б |
«Я перечитав лист, вийшло трохи дурнувато, але в мене
не вистачило духу переписувати його тринадцятий раз». |
3 |
Анна Ґавальда «35 кіло надії» |
В |
«А коли немає школи, то кому спаде на думку, що саме
час відправляти кудись хлопця, щоб той учився читати, писати й рахувати». |
4 |
Міхаель Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас» |
Г |
«Ми простуємо в парк. Нараз дідусь зупиняється й
мружиться проти сонця, що сяє в небі над велетенським димарем, який стримить
на даху притулку для старих людей». |
Д |
«Натовп валував, руки людей шматували портрет, неначе
голодні птахи. Том відчув, як його ніби кинули крізь розбиту раму». |
8. (1б.) Які позитивні приклади ставлення до старих людей
демонструє повість У. Старка «Чи вмієш ти свистати, Юганно?» (3-4 речення).
9. (1б.) Хто вірив у Грегуара і як ця віра допомогла
йому досягти мети (за повістю Анни Ґавальди «35 кіло надії»)? (3-4 речення).
10. (3б.) Чого
ти навчився /навчилася з прочитаних творів? Поясни, використовуючи приклади з
вивчених творів (7-8 речень).
Комментариев нет:
Отправить комментарий