среда, 8 ноября 2023 г.

Вступ. Золоті сторінки далеких епох. Й.В. Гете «Фауст». Модернізм. Ф.Кафка «Перевтілення». А. Камю «Чума»                                                                                                                         

Варіант 1

1.      (1б.) Найпрестижніша літературна премія світу…
А Букерівська; Б Пулітцерівська; В Нобелівська; Г Гонкурівська.

2.      (1б.) Вкажіть мету, яку переслідує Мефістофель, допомагаючи Фаусту?
А спокусити Фауста насолодами і довести мізерність людини; Б допомогти йому в пошуках істини, творенні блага для людей; В зробити з нього геніального, шанованого людьми вченого; Г використати його як інструмент власної волі, помічника у справах.

3.      (1б.) У фіналі оповідання Кафки «Перевтілення» головний герой…
А перетворюється на комаху; Б повертає свій людський вигляд; В гине в жорстокому оточенні; Г залишає батьківський дім.

4.      (1б.) Укажіть жанр роману А. Камю «Чума».
А історичний роман; Б роман-хроніка; В роман-утопія; Г роман-щоденник; Д філософський роман.

5.      (1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
У трагедії «Фауст» у «Пролозі на небі» в суперечці беруть участь…
А Бог; Б Фауст; В Марта; Г Мефістофель; Д Вагнер; Е архангели; Є поет.

6.      (1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Визначте героїв роману А. Камю «Чума»?
А Сарті; Б Панлю; В Коттар; Г Рамбер; Д Тарру; Е Ріє.

7.      (1б.) Розташуйте події оповідання Ф.Кафки «Перевтілення» у хронологічній послідовності.
А відчуження рідних, ідея спекатись Грегора; Б смерть самотньої комахи; В візит керівника (повіреного) до Грегора; Г полегшення для усіх членів сім’ї; Д вигнання Грегора, кидання яблуками; Е сестра взяла на себе турботу про Грегора.

8.      (1б.) Установіть відповідність між цитатою та героєм (А. Камю «Чума»).

Персонаж

Цитата

1

Жозеф Гран

А

«Я ж нетутешній»

2

Ріє

Б

«Якщо чума нині торкнулася вас, отже, прийшла пора схаменутися»

3

Жан Тарру

В

«…кожен носить її (чуму) в собі, бо не існує такої людини на світі,…якої б вона не торкнулася»

4

Рамбер

Г

 

«Гожого травневого ранку струнка амазонка на чудовій гнідій кобилі скакала квітучим алеями в Булонському лісі»

5

Панлю

 

9.      (1б.) Виконайте одне із завдань на вибір.
А
Які фрази з трагедії «Фауст» стали афоризмами? Прокоментуйте 2 з них.

Б Які фрази з роману «Чума» стали афоризмами? Прокоментуйте 2 з них.

10.  (3б.) Виконайте одне із завдань на вибір (10-15 реч.)
А У чому полягає сенс життя для Фауста (за однойменною трагедією Й.В.Гете)?

Б Трагедія життя «маленької людини» ХХ століття: погляд Ф.Кафки (за оповіданням «Перевтілення»).
В Розкрийте проблему морального вибору в романі А. Камю «Чума».

Г Чи актуальні в наш час проблеми, які вирішували для себе герої прочитаних вами творів?

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ. Золоті сторінки далеких епох. Й.В. Гете «Фауст». Модернізм. Ф.Кафка «Перевтілення». А. Камю «Чума»                                                                                                                         

Варіант 2

 

1.      (1б.) Кому належить термін «світова література»?
А Ф. Шиллеру; Б В.Шекспіру; В Й.В.Гете; Г І.Канту; Д М.Булгакову.

2.      (1б.) Яка головна проблема трагедії «Фауст»?
А людина в її ставленні до суспільства; Б життя і смерть; В людина та її призначення на землі; Г кохання.

3.      (1б.) Грегор Замза гине тому, що…
А не в змозі знести жахливого перевтілення; Б сім’я заморює його голодом і побоями; В свідомо прагне полегшити життя сім’ї; Г батько завдав йому серйозної рани.

4.      (1б.) Укажіть персонажа, який розповідає про чуму в Орані (А. Камю «Чума»).

А Рамбер; Б Ріє; В Панлю; Г Жан Тарру; Д Коттар.

5.      (1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Позначте провідні ідеї трагедії Й.В.Гете «Фауст».
А утвердження величності людини; Б заклик пройти шлях морального очищення та пізнати ідеал; В з’ясування сутності людини, показ невідворотності кари для грішників; Г ідея боріння добра і зла як рушійної сили поступу; Д відвернення людини від гріха та навернення до Бога; Е утвердження нестримної жаги знань, пошуків істини.

6.      (1б.) Завдання з кількома правильними відповідями.
Після смерті Грегора –комахи його рідні…
А написали три листи своїм працедавцям; Б поїхали за місто розважатися; В сумували за втраченим сином і братом; Г відмовили у житлі своїм квартирантам; Д вирішили берегти пам’ять про Грегора; Е того ж дня звільнили служницю.

7.      (1б.) Розташуйте події першої частини трагедії Гете «Фауст» у хронологічній послідовності.
А Маргарита у в’язниці; Б омолодження Фауста на відьміній кухні; В суперечка Бога і Мефістофеля; Г угода Фауста з Мефістофелем; Д спроба Фауста вчинити самогубство; Е знайомство Фауста з Гретхен.

8.      (1б.) Установіть відповідність між героєм та його ставленням до чуми (А.Камю «Чума»),

Персонаж

Цитата

1

Жан Тарру

А

«Чума – кара, послана мешканцям за їх гріхи, тому з нею треба змиритися».

2

Коттар

Б

«…соромно бути щасливим одному». «Я теж причетний, хочу я чи ні, ця історія торкається всіх нас».

3

Панлю

В

«Чума – це нескінченна поразка».

4

Ріє

Г

 

«…кожен носить її (чуму) в собі, бо не існує такої людини на світі, .. якої б вона не торкнулася».

5

Рамбер

 

9.      (1б.) Виконайте одне із завдань на вибір.
А Які фрази з трагедії «Фауст» стали афоризмами? Прокоментуйте 2 з них.

Б Які фрази з роману «Чума» стали афоризмами? Прокоментуйте 2 з них.

10.  (3б.) Виконайте одне із завдань на вибір (10-15 реч.).
А
У чому полягає сенс життя для Фауста (за однойменною трагедією Й.В.Гете)?

Б Трагедія життя «маленької людини» ХХ століття: погляд Ф.Кафки (за оповіданням «Перевтілення»).
В Розкрийте проблему морального вибору в романі А. Камю «Чума».

Е Чи актуальні в наш час проблеми, які вирішували для себе герої прочитаних вами творів?

1 комментарий: