четверг, 11 января 2024 г.

Контрольна робота №4. Сила творчої уяви

 

Сила творчої уяви. Е.Т.А.Гофман «Лускунчик і Мишачий король». Е. Портер «Полліанна». У вирі захопливих пригод. Марк Твен «Пригоди Тома Соєра». Туве Янсон «Комета прилітає»

Варіант1

1.      (0,5 б.) На Новий рік Дросельмаєр змайстрував дітям у подарунок  (за твором Е. Т. А Гофмана «Лускунчик)
А годинник; Б фортецю; В замок; Г садок.

2.      (0,5 б.) Ляльки Марі й Фріца (за твором Е. Т. А Гофмана «Лускунчик) зберігалися в
А шафі; Б валізі; В коробці; Г тумбочці.

3.      (0,5 б.) Міс Поллі (за твором Е.Портер «Полліанна») вирішила поселити Полліанну на горищі, тому що
А там було зручніше для дитини; Б там було багато іграшок; В там дівчинка не могла зіпсувати меблі; Г там колись мешкала міс Поллі.

4.      (0,5 б.) Ім’я Марк Твен — псевдонім, який означає
А лоцманську команду; Б військовий термін; В географічну назву; Г міру довжини.

5.      (0,5 б.) Фарбуючи паркан, Том Соєр (за твором Марка Твена «Пригоди Тома Соєра») відкрив загальний закон, що керує всіма людськими вчинками: «Людина завжди прагне того, що…»
А легко досягти; Б важко досягти; В ніколи не досягти; Г цікаво досягати.

6.      (0,5 б.) Стосунки в сім’ї мумі-тролів (за твором Туве Янсон «Комета прилітає») ґрунтуються на
А егоїзмі та силі; Б любові та порозумінні; В байдужості та користі; Г уседозволеності та байдужості.

7.      (1 б.) Установіть відповідність (за твором Е. Т. А Гофмана «Лускунчик).

Персонаж

Характеристика

1

Дросельмаєр

А

«Одне слово, чоловічок був не вельми вродливий, зате надолужував на вбранні: зразу було видно, що він освічений і має добрий смак».

2

Лускунчик

Б

 «Очі його метали іскри, сім корон виблискувало на семи головах. Ось він розігнався й вискочив на столик, що стояв біля самого ліжка…»

3

Фріц

В

«Він почав картати її і навіть назвав малою брехункою…»

4

Мишачий король

Г

«Він на все був великий майстер, навіть розумівся на годинниках і вмів сам їх робити».

 

 

Д

«Він відбіг від столу з подарунками й повів у бій свій ескадрон гусарів на срібних конях…»

8.      (1 б.) Установіть відповідність (за твором Е.Портер «Полліанна»).

«Винагорода» завдяки зусиллям Полліанни

Персонаж

1

Кохання

А

Міс Поллі

2

Дружина

Б

Джон Пендлтон

3

Дитина

В

Джиммі Бін

4

Домівка

Г

лікар Чілтон

Д

садівник Томас

9.      (1 б.) Установіть відповідність (за твором Марка Твена «Пригоди Тома Соєра»).

Персонаж

Деталь

1

Тітка Поллі

А

Яблуко

2

Том

Б

Малярська щітка

3

Бен Роджерс

В

Окуляри

4

Біллі Фішер

Г

Олов’яний солдатик

Д

Паперовий змій

10.  (1 б.) Установіть відповідність (за твором Туве Янсон «Комета прилітає»).

Персонаж

Учинок

1

Мумі-троль

А

дружив із маленьким кошенятком

2

Чмих

Б

колекціонував марки

3

Ондатр

В

пішов шукати Чмиха

4

Гемуль

Г

випадково сів на торт

Д

сфотографував родину мумі-тролів

11.  (1 б.) Напишіть список добрих справ, які зробила Полліанна для мешканців містечка. (3-5 справ)

12.  (1 б.) Чим тобі подобається і чим не подобається Том Соєр? Наведи приклади з тексту. (4-5 реч.)

13.  (3б.) Чого ти навчився від героїв, з якими познайомився, вивчаючи теми «Сила творчої уяви» і «У вирі захопливих пригод? Напиши 5-7 речень.

Сила творчої уяви. Е.Т.А.Гофман «Лускунчик і Мишачий король». Е. Портер «Полліанна». У вирі захопливих пригод. Марк Твен «Пригоди Тома Соєра». Туве Янсон «Комета прилітає»

Варіант2

1.      (0,5 б.) Кому батько доручив доглядати Лускунчика (за твором Е. Т. А Гофмана «Лускунчик)?
А Фріцу; Б Лізі; В Марі; Г Дросельмаєру.

2.      (0,5 б.) Кого міс Поллі мала на увазі, вигукнувши: «Що ж, тепер я знаю, хто почне грати в цю гру» (за твором Е.Портер «Полліанна»)?  А себе; Б Ненсі; В місіс Пейсон; Г Джона Пендлтона.

3.      (0,5 б.) Що втілено в образі Полліанни  (за твором Е.Портер «Полліанна»)?
А оптимізм у ставленні до світу та людей; Б песимізм у ставленні до світу та людей; В байдужість до всього; Г розчарування у світі й людях.

4.      (0,5 б.) Як було покарано Тома одного суботнього ранку (за твором Марка Твена «Пригоди Тома Соєра»)? А миттям підлоги; Б прибиранням на подвір’ї; В фарбуванням паркану; Г збиранням яблук.

5.      (0,5 б.) Хто усіх годує смаколиками (за твором Туве Янсон «Комета прилітає»)?

А Мумі-мама; Б Мумі-тато; В Мумі-троль; Г Нюхмумрик.

6.      (0,5 б.) Мумі-троль (за твором Туве Янсон «Комета прилітає») симпатизує
А Чепурулі; Б Хропсі; В Мюмлі; Г Маленькій Мю.

7.      (1 б.) Установіть відповідність (за твором Е. Т. А Гофмана «Лускунчик).

Персонаж

Характеристика

1

Дросельмаєр

А

«Одне слово, чоловічок був не вельми вродливий, зате надолужував на вбранні: зразу було видно, що він освічений і має добрий смак».

2

Лускунчик

Б

 «Очі його метали іскри, сім корон виблискувало на семи головах. Ось він розігнався й вискочив на столик, що стояв біля самого ліжка…»

3

Фріц

В

«Він почав картати її і навіть назвав малою брехункою…»

4

Мишачий король

Г

«Він на все був великий майстер, навіть розумівся на годинниках і вмів сам їх робити».

 

 

Д

«Він відбіг від столу з подарунками й повів у бій свій ескадрон гусарів на срібних конях…»

8.      (1 б.) Установіть відповідність  (за твором Е.Портер «Полліанна»).

Персонаж

Учинок

1

Полліанна

А

усиновлення Джиммі Біна

2

Джон Пендлтон

Б

дружба із Джиммі Біном

3

Тітка Поллі

В

в’язання речей для шпиталів

4

Місіс Сноу

Г

відмова взяти до будинку Джиммі Біна

Д

заснування притулку для дітей

9.      (1 б.) Установіть відповідність (за твором Марка Твена «Пригоди Тома Соєра»).

Персонаж

Деталь

1

Тітка Поллі

А

Яблуко

2

Том

Б

Малярська щітка

3

Бен Роджерс

В

Окуляри

4

Біллі Фішер

Г

Олов’яний солдатик

Д

Паперовий змій

10.  (1 б.) Установіть відповідність (за твором Туве Янсон «Комета прилітає»).

Місце

Подія

1

Печера

А

розмова з професором

2

Море

Б

переховування від комети

3

Самотні Гори

В

прогулянка Мумі-троля і Чмиха

4

Обсерваторія

 Г

знаходження браслетика Хропсі

Д

створення карти подорожі

11.  (1 б.) Про які дива розповіла рідним Марі (за твором Е.Т.А. Гофмана «Лускунчик і Мишачий король») і чому вони їй не повірили? (4-5 речень)

12.  (1 б.) Що вам подобається в родині мумі-тролів (за твором Туве Янсон «Комета прилітає») (4-5 речень)?

13.  (3б.) Чого ти навчився від героїв, з якими познайомився, вивчаючи теми «Сила творчої уяви» і «У вирі захопливих пригод? Напиши 5-7 речень.

Комментариев нет:

Отправить комментарий