5 клас Літературна
казка Варіант 1
1.
(1 бал) Вкажіть, яка з казок не належить перу Ганса Крістіана
Андерсена?
А «Дикі лебеді»;
Б «Соловей»;
В «Казка про рибака і рибку»;
Г «Непохитний олов’яний солдатик».
А «Дикі лебеді»;
Б «Соловей»;
В «Казка про рибака і рибку»;
Г «Непохитний олов’яний солдатик».
2.
(1 бал) Укажи, що сталося з Хлопчиком-зіркою, коли він образив рідну матір?
А він перетворився на старця;
Б обличчям він став схожий на жабу, а тіло вкрилося лускою, як у гадюки;
В він став ще кращим, ніж був раніше;
Г із Хлопчиком-зіркою не сталося ніяких змін.
А він перетворився на старця;
Б обличчям він став схожий на жабу, а тіло вкрилося лускою, як у гадюки;
В він став ще кращим, ніж був раніше;
Г із Хлопчиком-зіркою не сталося ніяких змін.
3.
(1 бал) Хто (за вступом до поеми О.Пушкіна
«Руслан і Людмила») і день, і ніч кружляв на ланцюгу?
А Собака;
Б учена мавпа;
В кіт учений;
Г слон.
А Собака;
Б учена мавпа;
В кіт учений;
Г слон.
4.
(1 бал) Хто (за казкою Г.К.Андерсена «Соловей» ) відігнав смерть від імператора?
А добра фея;
Б золота рибка;
В соловей;
Г Снігова Королева.
А добра фея;
Б золота рибка;
В соловей;
Г Снігова Королева.
5.
(1 бал) Укажи, як називають твір, з якого роблять копію або переклад?
А копія художнього твору;
Б переклад художнього твору;
В незвичний твір;
Г оригінал художнього твору.
А копія художнього твору;
Б переклад художнього твору;
В незвичний твір;
Г оригінал художнього твору.
6.
(1 бал) Установи відповідність між цитатою і назвою казки.
1)«Його виливали останнім, і олова на нього
не вистачило».
2) «Ніхто із слуг ще не повернувся, бо всі вважали, що імператор помер, тільки соловей сидів коло нього і співав».
3) «Він закричав своєму товаришеві, що знайшов скарб, який упав з неба, і коли товариш підійшов, вони сіли на сніг, розгорнули складки плаща, у яких могло бути золото».
4) «Любе дзеркальце, скажи
Та мій сумнів розв’яжи:
Хто на світі наймиліший,
Найгарніший, найбіліший?»
2) «Ніхто із слуг ще не повернувся, бо всі вважали, що імператор помер, тільки соловей сидів коло нього і співав».
3) «Він закричав своєму товаришеві, що знайшов скарб, який упав з неба, і коли товариш підійшов, вони сіли на сніг, розгорнули складки плаща, у яких могло бути золото».
4) «Любе дзеркальце, скажи
Та мій сумнів розв’яжи:
Хто на світі наймиліший,
Найгарніший, найбіліший?»
А О.Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила»
Б О.Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох
богатирів»
В О.Уайльд
«Хлопчик-зірка»
Г Г.К.Андерсен «Соловей»
Д Г.К.Андерсен
«Непохитний олов’яний солдатик»
7.
(1 бал) Спробуй продовжити речення. Літературна казка – це…
8.
(1 бал) Наведи приклади використання
антитези у казці Г.К.Андерсена «Соловей» або у казці О.Уайльда «Хлопчик-зірка».
9.
(2 бали) Схарактеризуй образ непохитного олов’яного солдатика з однойменної казки
Г.К.Андерсена.
10.
(2 бали) Дай відповідь на одне із запропонованих запитань.
А Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Соловей»?
Б Чого навчає казка О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
В Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Непохитний олов’яний солдатик»?
Г Яка краса важливіша: краса душі чи зовнішня краса? ( За казкою О.Уайльда «Хлопчик-зірка»)?
А Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Соловей»?
Б Чого навчає казка О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
В Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Непохитний олов’яний солдатик»?
Г Яка краса важливіша: краса душі чи зовнішня краса? ( За казкою О.Уайльда «Хлопчик-зірка»)?
5 клас Літературна
казка Варіант 2
1.
(1 бал) Яка з казок не належить перу
О.С.Пушкіна?
А «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»;
Б «Казка про рибака і рибку»;
В «Руслан і Людмила»;
Г «Хлопчик-зірка».
А «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»;
Б «Казка про рибака і рибку»;
В «Руслан і Людмила»;
Г «Хлопчик-зірка».
2.
(1 бал) Що зробив чоловік в обладунку, коли почув, що Хлопчик-зірка просить
пустити його до міста?
А Наказав воякам пропустити Хлопчика-зірку.
Б Звелів прогнати Хлопчика-зірку геть.
В Запропонував продати його в рабство.
Г Дав грошей і допоміг Хлопчикові-зірці.
А Наказав воякам пропустити Хлопчика-зірку.
Б Звелів прогнати Хлопчика-зірку геть.
В Запропонував продати його в рабство.
Г Дав грошей і допоміг Хлопчикові-зірці.
3.
(1 бал) Хто (за вступом до поеми «Руслан і Людмила») виходить із смарагдових
хвиль?
А сорок розбійників; Б семеро козенят; В золота рибка; Г тридцять чудових витязів.
А сорок розбійників; Б семеро козенят; В золота рибка; Г тридцять чудових витязів.
4.
(1 бал) Що (за «Казкою про мертву царівну та сімох
богатирів») дала царівні зла мачуха-чаклунка, щоб звести її зі світу?
А отруєну грушу; Б отруєне гроно винограду; В отруєне яблуко; Г отруєний гранат.
А отруєну грушу; Б отруєне гроно винограду; В отруєне яблуко; Г отруєний гранат.
5.
(1 бал) Укажи, як називають твір, який відтворений
засобами іншої мови, але зберігає зміст і форму оригіналу?
А оригінал художнього твору;
Б копія художнього твору;
В переклад художнього твору;
Г переказ художнього твору.
А оригінал художнього твору;
Б копія художнього твору;
В переклад художнього твору;
Г переказ художнього твору.
6.
(1 бал) Установи відповідність між цитатою і назвою казки.
1)«На другий день Дроворуб узяв незвичайний золотий плащ,
поклав його до великої скрині разом із бурштиновим ланцюжком, який дружина
зняла з шиї дитини».
2) «Вона теж була вирізана з паперу, спідничка її була з найтоншого батисту, а маленька вузька блакитна стьожка спускалася з плечей до пояса».
3) «Та царівна молодая
Теж тим часом розцвітає.
Потихеньку підросла
І, мов квітка, розцвіла ».
4) «Ти нагородив уже мене, ─ відповів соловей, ─ Я викликав сльози на твоїх очах, коли співав уперше: цього я не забуду ніколи. Сльози – ось найдорогоцінніша нагорода, від якої радіє серце співця».
2) «Вона теж була вирізана з паперу, спідничка її була з найтоншого батисту, а маленька вузька блакитна стьожка спускалася з плечей до пояса».
3) «Та царівна молодая
Теж тим часом розцвітає.
Потихеньку підросла
І, мов квітка, розцвіла ».
4) «Ти нагородив уже мене, ─ відповів соловей, ─ Я викликав сльози на твоїх очах, коли співав уперше: цього я не забуду ніколи. Сльози – ось найдорогоцінніша нагорода, від якої радіє серце співця».
А Г.К.Андерсен «Непохитний олов’яний
солдатик»
Б Г.К. Андерсен «Соловей»
В Г.К. Андерсен «Снігова Королева»
Г. О.Уайльд «Хлопчик-зірка»
Д О.Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»
Д О.Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів»
7.
(1 бал) Чим авторська (літературна) казка відрізняється від народної?
8.
(1 бал) Наведи приклади використання антитези у казці Г.К.Андерсена «Соловей» або
у казці О.Уайльда «Хлопчик-зірка».
9.
(2 бали) Схарактеризуй образ Хлопчика-зірки за однойменної казкою О.Уайльда.
10.
(2 бали) Дай відповідь на одне із запропонованих запитань.
А Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Соловей»?
Б Чого навчає казка О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
В Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Непохитний олов’яний солдатик»?
Г Які людські вади викриваються у казці О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
А Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Соловей»?
Б Чого навчає казка О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
В Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Непохитний олов’яний солдатик»?
Г Які людські вади викриваються у казці О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
Комментариев нет:
Отправить комментарий