6 клас ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ Варіант 1
1. (1б.) Обов’язкова
складова хайку – це
А історичні образи; Б образи природи; В образи батьківщини.
А історичні образи; Б образи природи; В образи батьківщини.
2. (1б.) Басьо
– це
А псевдонім; Б прізвище; В імя; Г прізвисько.
А псевдонім; Б прізвище; В імя; Г прізвисько.
3. (1б.) Любов
до батьківщини – основна думка вірша
А «Листівки з видами міст» Дж. Родарі
Б «Нічна пісня мандрівника» Й.В.Гете
В «Моє серце в верховині» Р.Бернса
А «Листівки з видами міст» Дж. Родарі
Б «Нічна пісня мандрівника» Й.В.Гете
В «Моє серце в верховині» Р.Бернса
4. (1б.) Міфи
індіанців утілено у творі…
А «Моє серце в верховині»
Б «Пісня про Гайавату»
В «Листівки з видами міст»
Г «На голій гілці…»
А «Моє серце в верховині»
Б «Пісня про Гайавату»
В «Листівки з видами міст»
Г «На голій гілці…»
5. (1б.) Листівки
у вірші Дж. Родарі є символом
А захоплення далекими подорожами
Б прагнення до пізнання світу
В дружби між різними народами
Г життєвого шляху поета
А захоплення далекими подорожами
Б прагнення до пізнання світу
В дружби між різними народами
Г життєвого шляху поета
6.
(1б.) Установіть
відповідність.
Автор
1 Джанні Родарі
2 Мацуо Басьо
3 Роберт Бернс
4 Генрі Лонгфелло
1 Джанні Родарі
2 Мацуо Басьо
3 Роберт Бернс
4 Генрі Лонгфелло
Художні
образи
А банан,
жабка, квітуча слива, самотній ворон
Б верховина, серце, вітер, батьківщина
В червоні скелі, долина, Люлька Згоди, владика життя
Г гавань, палаци, затока, собори
Д вовк, барс, білка, вогонь
Б верховина, серце, вітер, батьківщина
В червоні скелі, долина, Люлька Згоди, владика життя
Г гавань, палаци, затока, собори
Д вовк, барс, білка, вогонь
7. (1б.) Установіть
відповідність.
Визначення
1 неримований вірш, що складається з трьох
рядків (5+7+5 складів)
2 персонаж ліричного твору (як правило,
віршованого), ліричне «Я» поета
3 великий твір (як правило, віршований), у якому
зображені значні події та яскраві характери персонажів
4 повчальний алегоричний твір, у якому розповідь
підпорядкована моралі, повчальному змісту
Термін
А
гумор
Б
ліричний герой
В
поема
Г
хайку
Д
притча
8. (1б.) З
якого твору наведені рядки і хто його автор? Схарактеризуйте тему та ідею
твору.
Ваша
сила тільки в згоді,
А
безсилля – в ворожнечі!
Помиріться
ж, мої діти,
Будьте друзями, братами!
Будьте друзями, братами!
9. (1б.) Які
проблеми людського життя порушує Джанні Родарі у своєму вірші «Листівки з видами міст»?
10. (3б.) Виконайте
одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум «Моя зустріч із поезією» (на прикладі вивчених творів).
Б Складіть сезонне хайку з використанням традиційних японських символів та поясніть свої асоціації.
А Напишіть твір-роздум «Моя зустріч із поезією» (на прикладі вивчених творів).
Б Складіть сезонне хайку з використанням традиційних японських символів та поясніть свої асоціації.
6
клас ПОЕТИЧНЕ БАЧЕННЯ СВІТУ Варіант 2
1.
(1б.) Поет, який у творах використав епітети
чужина чужа, осіння мжа, самотній ворон,
осінній вечір, − це
А Генрі Лонгфелло; Б Роберт Бернс; В Джанні Родарі; Г Мацуо Басьо.
А Генрі Лонгфелло; Б Роберт Бернс; В Джанні Родарі; Г Мацуо Басьо.
2.
(1б.) Спеціальний набір слів для кожної пори
року в хайку називається
А сигнальні слова; Б природні слова; В «сезонні слова»; Г епітети.
А сигнальні слова; Б природні слова; В «сезонні слова»; Г епітети.
3.
(1б.) Дума у вірші «Моє серце в верховині і
душа моя…» Р.Бернса порівнюється з
А орлом; Б соколом; В яструбом; Г грифом.
А орлом; Б соколом; В яструбом; Г грифом.
4.
(1б.) Центральне місце в пісні «Люлька
Згоди» («Пісня про Гайавату» Г. Лонгфелло) належить
А розповіді Гітчі-Маніто про минулі подвиги
Б легендам про великих вождів
В поетичним описам природи
Г заклику до миру між народами
А розповіді Гітчі-Маніто про минулі подвиги
Б легендам про великих вождів
В поетичним описам природи
Г заклику до миру між народами
5.
(1б.) Прагнення відкриття світу – основна
думка
А вірша Джанні Родарі «Листівки з видами міст»
Б вірша Роберта Бернса «Моє серце в верховині…»
В вірша Й.В.Гете «Нічна пісня мандрівника»
Г поеми Г.Лонгфелло «Пісня про Гайавату»
А вірша Джанні Родарі «Листівки з видами міст»
Б вірша Роберта Бернса «Моє серце в верховині…»
В вірша Й.В.Гете «Нічна пісня мандрівника»
Г поеми Г.Лонгфелло «Пісня про Гайавату»
6. (1б.) Установіть відповідність.
Автор
1Джанні Родарі
2 Генрі Лонгфелло
3 Мацуо Басьо
4 Роберт Бернс
2 Генрі Лонгфелло
3 Мацуо Басьо
4 Роберт Бернс
Уривок
А
На голій гілці
самотній ворон тихо старіє.
Осінній вечір.
самотній ворон тихо старіє.
Осінній вечір.
Б
Будь здорова, верховино, любий рідний край…
В І ясний величний голос…
Пролунав до всіх народів…
Г Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам…
Д Припало Солов’ю якраз там пролітать
В І ясний величний голос…
Пролунав до всіх народів…
Г Не вірю я чужим речам,
А вірю я своїм очам…
Д Припало Солов’ю якраз там пролітать
7.
(1б.) Установіть відповідність.
Визначення
1 неримований вірш, що складається з трьох
рядків (5+7+5 складів)
2 персонаж ліричного твору (як правило,
віршованого), ліричне «Я» поета
3 великий твір (як правило, віршований), у якому
зображені значні події та яскраві характери персонажів
4 повчальний алегоричний твір, у якому розповідь
підпорядкована моралі, повчальному змісту
Термін
А гумор
Б ліричний герой
В поема
Г хайку
Д притча
8.
(1б.) З якого твору наведені рядки і хто
його автор? Схарактеризуйте настрій вірша.
Хай сам подивлюся,
Хай сам я побачу,
Кому як живеться,
Хто скаче, хто плаче.
Хай сам я узнаю,
Кому як живеться,
Хто скаче, хто плаче.
Хай сам я узнаю,
Хто як міркує…
9.
(1б.) Яку ідею втілено в образі Люльки Згоди
з поеми Генрі Лонгфелло «Пісня про Гайавату»?
10.
(3б.) Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум «Моя зустріч із поезією» (на прикладі вивчений творів).
Б Складіть сезонне хайку з використанням традиційних японських символів та поясніть свої асоціації.
А Напишіть твір-роздум «Моя зустріч із поезією» (на прикладі вивчений творів).
Б Складіть сезонне хайку з використанням традиційних японських символів та поясніть свої асоціації.
Комментариев нет:
Отправить комментарий