9 клас
Романтизм Варіант 1
1.
( 1б.) Романтизм виник…
А на початку ХІХ ст.; Б у середині ХVIIIст.; В наприкінці ХVIIIст.; Г в середині ХІХст..
А на початку ХІХ ст.; Б у середині ХVIIIст.; В наприкінці ХVIIIст.; Г в середині ХІХст..
2.
( 1б.) Гейне назвав збірку «Книга
пісень», бо…
А вірші написані в стилі народних пісень; Б в книжці оспівується кохання; В багато віршів покладено на музику, стали піснями; Г вона створена під впливом поезії Петрарки.
А вірші написані в стилі народних пісень; Б в книжці оспівується кохання; В багато віршів покладено на музику, стали піснями; Г вона створена під впливом поезії Петрарки.
3.
( 1б.) Легендарний образ красуні
Лорелей у поезії Генріха Гейне став символом…
А незрівняної жіночої краси; Б непостійності і зрадливості жіночого кохання; В нещасливого, згубного кохання; Г фатальності, невідворотності долі.
А незрівняної жіночої краси; Б непостійності і зрадливості жіночого кохання; В нещасливого, згубного кохання; Г фатальності, невідворотності долі.
4.
( 1б.) Причиною суму і страждань
ліричного героя поезії «Мій дух як ніч…» є…
А недосконалість життя; Б нерозділене кохання; В невизнання таланту поета сучасниками; Г розлука з коханою.
А недосконалість життя; Б нерозділене кохання; В невизнання таланту поета сучасниками; Г розлука з коханою.
5.
( 1б.) Основний зміст поеми
Байрона «Мазепа» складає розповідь про…
А Полтавську битву, поразку і втечу гетьмана з Карлом ХІІ; Б боротьбу гетьмана проти російського царя Петра І; В одну з пригод молодості гетьмана; Г становлення особистості Мазепи-гетьмана.
А Полтавську битву, поразку і втечу гетьмана з Карлом ХІІ; Б боротьбу гетьмана проти російського царя Петра І; В одну з пригод молодості гетьмана; Г становлення особистості Мазепи-гетьмана.
6.
( 1б.) Завдання з кількома правильними
відповідями. Ліриці Байрона властивий:
А розчарований, спустошений життям герой; Б герой зі страдницькою душею, сильним і цільним характером; В меланхолійний, далекий від життя мрійник; Г заглиблений в потойбічне, далекий від життя містик; Д герой-титан, сповнений жагою діяльності борець.
А розчарований, спустошений життям герой; Б герой зі страдницькою душею, сильним і цільним характером; В меланхолійний, далекий від життя мрійник; Г заглиблений в потойбічне, далекий від життя містик; Д герой-титан, сповнений жагою діяльності борець.
7.
( 1б.) Установіть відповідність
між назвою твору та його характеристикою.
Назва твору
|
Характеристика
|
||
А
|
«Хотів би жити знов у горах…»
|
1
|
Поєднання біблійних і сучасних
мотивів
|
Б
|
«Коли розлучаються двоє…»
|
2
|
Звичайне любовне розчарування
переростає у трагедію самотності людини в бездуховному міщанському оточенні
|
В
|
«Мій дух як ніч…»
|
3
|
Останні рядки вірша є парафразом
біблійного тексту: «Коли б я мав крила, немов голубка, то я полетів би й
спочив!»
|
Г
|
«На півночі кедр одинокий…»
|
4
|
Перші чотири рядки вірша змальовують
ситуацію розлучення так, як це, на думку поета, найчастіше буває в житті
|
5
|
Тема твору – нещасливе кохання й
жорстока кара
|
8.
( 1б.) Установіть послідовність
подій.
А
«Я
ж був веселий і стрункий - /І вигляд мій не був такий /Поморщений, як ось
тепер…»
Б «Мене ставничі молоді / Йому на спину завдали…»
В
«
Я опритомнів…Де ж це я? / О бідна голово моя! »
Г «Мов
неживого, під сосну/Поклали короля до сну…»
Д «Мазепа стомлений
собі/З трави
тверду постелю стеле…»
Е «Все далі, далі кінь і я / Неслись, як вітру течія…»
Є «Мені двадцятий рік минав…/ Ще Казимир
королював…»
9.
( 1б.) Які риси романтичного
героя знайшли своє втілення в образі Мазепи? Чим цей герой не схожий на інші
романтичні образи, створені Байроном?
10. ( 3б.)Виконайте одне із завдань на вибір.
А
Напишіть міні- твір на тему : «Чим мене приваблює романтизм у літературі та
житті».
Б
Напишіть міні-твір на тему: «Ніжний сум, сумна ніжність: інтимна лірика Генріха
Гейне».
В
Порівняйте вірші Байрона «Хотів би жити знов у горах…» і Р.Бернса «Моє серце в
верховині…».
Г Напишіть міні-твір на тему: «Весь світ мені
чужий, і я чужий для світу» ( за мотивами творчості Байрона).
9 клас
Романтизм Варіант 2
1.
( 1б.) Байронічний герой – це…
А поетичний портрет самого Байрона; Б мрійник, фантазер; В людина зі страдницькою душею, сильним характером, бунтівлива і самотня; Г заглиблений в потойбічне, далекий від життя містик.
А поетичний портрет самого Байрона; Б мрійник, фантазер; В людина зі страдницькою душею, сильним характером, бунтівлива і самотня; Г заглиблений в потойбічне, далекий від життя містик.
2.
( 1б.) Укажіть основою якого
твору стала народна легенда про Лорелей.
А «Не знаю, що стало зо мною…»; Б «Коли розлучаються двоє…»; В «На півночі кедр одинокий…»; Г «Хотів би жити знов у горах…»
А «Не знаю, що стало зо мною…»; Б «Коли розлучаються двоє…»; В «На півночі кедр одинокий…»; Г «Хотів би жити знов у горах…»
3.
( 1б.) Укажіть автора, творчий
задум якого запозичує Генріх Гейне для збірки «Книга пісень».
А Й. В.Гете; Б Ф.Петрарка; В Данте; Г В. Шекспір.
А Й. В.Гете; Б Ф.Петрарка; В Данте; Г В. Шекспір.
4.
( 1б.) Яким
настроєм пройнятий вірш Джорджа Байрона «Мій дух як ніч…»?
А Світової скорботи, самотності, трагічної безнадії; Б любові до життя, надій на краще майбутнє; В передчуття кохання; Г смутку за втраченим коханням.
А Світової скорботи, самотності, трагічної безнадії; Б любові до життя, надій на краще майбутнє; В передчуття кохання; Г смутку за втраченим коханням.
5.
( 1б.) Що
становить основний зміст поеми Джорджа Байрона «Мазепа»?
А Опис гетьманування Мазепи; Б опис війни росіян зі шведами; В опис поразки Карла ХІІ; Г опис гонитви дикого коня.
А Опис гетьманування Мазепи; Б опис війни росіян зі шведами; В опис поразки Карла ХІІ; Г опис гонитви дикого коня.
6.
( 1б.) Завдання
з кількома правильними відповідями.
Головними вимогами до творчості письменників-романтиків були…
А творча свобода; Б розум; В здоровий глузд; Г уява; Д фантазія; Е почуття.
А творча свобода; Б розум; В здоровий глузд; Г уява; Д фантазія; Е почуття.
7.
(
1б.) Установіть
відповідність між назвою твору та його
характеристикою.
Назва твору
|
Характеристика
|
||
А
|
«Коли розлучаються двоє…»
|
1
|
Створений під впливом легенди про
Лорелей
|
Б
|
«Не знаю, що стало зо мною…»
|
2
|
Є образом-символом самотності
|
В
|
«На півночі кедр одинокий…»
|
3
|
Побудований за принципом паралелізму
|
Г
|
«Книга пісень»
|
4
|
Щемлива сповідь ліричного героя про
болісне розлучення з коханою
|
5
|
Своєрідний ліричний щоденник, твір,
цілісний за формою і змістом
|
8.
( 1б.) Установіть послідовність
подій.
А
«Мене
ставничі молоді / Йому на спину завдали…»
Б «Я ж був веселий
і стрункий - / І вигляд мій не був такий / Поморщений, як ось тепер…»
В
«Мені двадцятий рік минав…/ Ще Казимир королював…»
Г «Все далі, далі кінь і я / Неслись, як вітру течія…»
Д «Мазепа стомлений
собі / З трави
тверду постелю стеле…»
Е «Мов неживого, під сосну / Поклали
короля до сну…»
Є « Я опритомнів…Де
ж це я? / О бідна голово моя! »
9.
( 1б.) Доведіть, що вірш Генріха Гейне «Не знаю, що стало зо
мною…» (або «На півночі кедр одинокий…», або «Коли розлучаються двоє…») -
романтична поезія.
10. ( 3б.)Виконайте одне із завдань на вибір.
А
Напишіть міні- твір на тему : «Чим мене приваблює романтизм у літературі та
житті».
Б
Напишіть міні-твір на тему: «Ніжний сум, сумна ніжність: інтимна лірика Генріха
Гейне».
В
Порівняйте вірші Байрона «Хотів би жити знов у горах…» і Р.Бернса «Моє серце в
верховині…».
Г Напишіть міні-твір на тему: «Весь світ мені
чужий, і я чужий для світу» ( за мотивами творчості Байрона).
Комментариев нет:
Отправить комментарий