Сучасна література. Я і світ.
Контрольна робота за творчістю А. Азімова, Д.В.Джонс, К.Функе. Варіант
1
1.
(1б.) Джордж Плейтен, герой твору А.Азімова «Фах», утік з
Інтернату, щоб…
А побувати на Олімпіаді; Б побачити кохану дівчину; В допомогти своїй родині матеріально; Г уникнути покарання.
А побувати на Олімпіаді; Б побачити кохану дівчину; В допомогти своїй родині матеріально; Г уникнути покарання.
2.
(1б.) Джордж Плейтен, герой твору А.Азімова «Фах», відрізнявся
від своїх однолітків тим, що…
А був дуже сильним, займався спортом; Б володів телепатією; В читав книги, займався самоосвітою; Г був вихідцем з іншої планети.
А був дуже сильним, займався спортом; Б володів телепатією; В читав книги, займався самоосвітою; Г був вихідцем з іншої планети.
3.
(1б.) Софі, героїня твору Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»,
уклала угоду з…
А Відьмою Пустирищ; Б Демоном вогню; В Хаулом; Г Саліманом.
А Відьмою Пустирищ; Б Демоном вогню; В Хаулом; Г Саліманом.
4.
(1б.) Твір Д.В.Джонс відрізняється від традиційних народних
казок тим, що…
А закінчується твір нещасливо для головних героїв; Б зображуються технічні засоби сучасної доби; В мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі; Г немає протистояння добра і зла.
А закінчується твір нещасливо для головних героїв; Б зображуються технічні засоби сучасної доби; В мачуха та падчерка дружать, пригоди випадають старшій сестрі; Г немає протистояння добра і зла.
5.
(1б.) Найбільшим захопленням Меггі, героїні книги К.Функе
«Чорнильне серце», було…
А читання книжок; Б вишивання; В спів і танці; Г малювання.
А читання книжок; Б вишивання; В спів і танці; Г малювання.
6.
(1б.) Проблеми освіти в сучасному світі висвітлено у творі…
А А. Азімова «Фах»; Б Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»; В К.Функе «Чорнильне серце»; Г Е.А.По «Золотий жук».
А А. Азімова «Фах»; Б Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»; В К.Функе «Чорнильне серце»; Г Е.А.По «Золотий жук».
7.
(1б.) Установіть відповідність між цитатою і
твором.
1 «Тільки книжки можуть
врятувати, тільки в них можна знайти співчуття, і розраду, і любов».
2
«Я прив’язаний до цього
вогнища за умовами угоди. Я не можу звідси нікуди зрушити!»
3 «Його охопило хвилювання: він
ще не знав таємниць алфавіту».
4 «Делла тричі перелічила гроші. Один
долар вісімдесят сім центів. А завтра Різдво.
А
Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»
Б
К.Функе «Чорнильне серце»
В А.Азімов
«Фах»
Г Р.
Акутагава «Павутинка»
Д О.Генрі
«Дари волхвів»
8.
(2б.) Охарактеризуйте образ Джорджа Плейтена, головного героя
твору А.Азімова «Фах».
9.
(3б.) Напишіть твір-роздум на одну із тем:
А Чи можуть сила людського інтелекту, творча уява, сповідування моральних цінностей змінити світ (за прочитаними творами та власними спостереженнями).
Б Сутність культури й освіти, призначення людини в сучасному світі та в майбутньому (за прочитаними творами та власними спостереженнями).
А Чи можуть сила людського інтелекту, творча уява, сповідування моральних цінностей змінити світ (за прочитаними творами та власними спостереженнями).
Б Сутність культури й освіти, призначення людини в сучасному світі та в майбутньому (за прочитаними творами та власними спостереженнями).
Сучасна література. Я і світ.
Контрольна робота за творчістю А. Азімова, Д.В.Джонс, К.Функе. Варіант
2
1.
(1б.) Джордж Плейтен, герой твору А.Азімова «Фах», після
медкомісії опинився…
А в Інтернаті; Б у лікарні; В у вищій школі; Г на планеті Новії.
А в Інтернаті; Б у лікарні; В у вищій школі; Г на планеті Новії.
2.
(1б.) Джордж Плейтен, герой твору А.Азімова «Фах», вів діалог
з представниками планети Новія про…
А недоліки медичної системи; Б систему професіональної освіти; В обмеження його прав і свобод; Г про значення дружби для згуртування суспільства.
А недоліки медичної системи; Б систему професіональної освіти; В обмеження його прав і свобод; Г про значення дружби для згуртування суспільства.
3.
(1б.) Софі, героїню твору Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»,
Відьма Пустирищ перетворила на…
А царівну-жабу; Б стару бабусю; В дуже некрасиву дівчину; Г кам’яну скульптуру.
А царівну-жабу; Б стару бабусю; В дуже некрасиву дівчину; Г кам’яну скульптуру.
4.
(1б.) Із героями твору Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула» Софі
та Хаулом відбулися до кінця твору не лише зовнішні, а внутрішні зміни:
А обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями; Б Софі стала впевненішою, а Хаул – уважнішим до прохань; В вони стали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони; Г Софі стала веселою та безтурботною, а Хаул – злим та похмурим.
А обоє стали замкненими та відлюдькуватими, тішилися лише своїми почуттями; Б Софі стала впевненішою, а Хаул – уважнішим до прохань; В вони стали заздрити тим, хто не зазнав таких випробувань долі, як вони; Г Софі стала веселою та безтурботною, а Хаул – злим та похмурим.
5.
(1б.)
Меггі, героїня книги К.Функе «Чорнильне серце», мала здатність …
А «оживляти книги»; Б розуміти мову тварин; В перетворюватися на невидимку; Г перевтілюватися в будь-кого із героїв твору, який вона читає.
А «оживляти книги»; Б розуміти мову тварин; В перетворюватися на невидимку; Г перевтілюватися в будь-кого із героїв твору, який вона читає.
6.
(1б.) Ознаки фентезі наявні у творі…
А А. Азімова «Фах»; Б Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»; В Р. Акутагави «Павутинка»; Г Е.А.По «Золотий жук».
А А. Азімова «Фах»; Б Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»; В Р. Акутагави «Павутинка»; Г Е.А.По «Золотий жук».
7.
(1б.) Установіть відповідність між цитатою і
твором.
1 «Звичайно, день Читання не
порівняти з днем Освіти».
2 «Сильне закляття, — урешті-решт сказав
демон. — Як на мене, це скидається на роботу Відьми Пустирищ».
3 Але, отямившись, я раптом виразно
пригадав, що, коли я починав малювати жука, на звороті пергаменту ніяких
обрисів не було.
4 «Відчуй їх, Меггі, і все
оживе».
А Д.В.Джонс «Мандрівний замок Хаула»
Б К.Функе «Чорнильне серце»
В А.Азімов «Фах»
Г Р. Акутагава «Павутинка»
Д Е.А.По «Золотий жук»
8.
(2б.) Охарактеризуйте образ головної героїні твору Д.В. Джонс
«Мандрівний замок Хаула» Софі.
9.
(3б.) Напишіть твір-роздум на одну із тем:
А Чи можуть сила людського інтелекту, творча уява, сповідування моральних цінностей змінити світ (за прочитаними творами та власними спостереженнями).
Б Сутність культури й освіти, призначення людини в сучасному світі та в майбутньому (за прочитаними творами та власними спостереженнями).
А Чи можуть сила людського інтелекту, творча уява, сповідування моральних цінностей змінити світ (за прочитаними творами та власними спостереженнями).
Б Сутність культури й освіти, призначення людини в сучасному світі та в майбутньому (за прочитаними творами та власними спостереженнями).
Комментариев нет:
Отправить комментарий