вторник, 15 января 2019 г.

Нова драма


«Нова драма». Генрік Ібсен «Ляльковий дім». Джордж Бернард Шоу «Пігмаліон»    Варіант 1
1.      (1б.) Героїня драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» Нора скоїла такий злочин:
А підробила підпис на документі; Б витратила велику суму грошей із сімейного бюджету; В без дозволу продала будинок батька; Г зрадила чоловіка.
2.      (1б.) Наприкінці п’єси Г.Ібсена «Ляльковий дім» Хельмер не дозволив Норі виховувати дітей через те, що:
А вважав її хворою; Б був упевнений: брехливі матері виховують злочинців; В мав для цього цілий штат няньок; Г бажав, аби вона більше уваги приділяла собі.
3.      (1б.) На початку твору Дж.Б. Шоу «Пігмаліон» квіткарка Еліза відзначалася:
А жахливою вимовою; Б потворною зовнішністю; В шахраюванням; Г легковажною поведінкою.
4.      (1б.) Наприкінці п’єси Дж.Б. Шоу «Пігмаліон» Еліза вирішила займатися:
А філологією; Б флористикою; В рекламою; Г торгівлею.
5.      (1б.) Знайдіть помилкове твердження: «П’єси Г.Ібсена називають інтелектуально-аналітичними, бо:
А його герої є інтелектуалами; Б герої п’єс аналізують своє життя, осмислюють стосунки зі світом; В композиція п’єс покликана розкривати суспільні суперечності, проблеми; Г автор ставить питання, на які має відповісти глядач.
6.      (1б.) Установіть відповідність між персонажами та їхніми висловлюваннями.
Персонаж
Репліка
1
Нора
А
«Ніколи не позичати! На домашнє вогнище, засноване на позичках, на боргах, лягає якась некрасива тінь залежності».
2
Крістіна
Б
« У всякому разі, ви тепер можете бути впевнені, що я весь у вашому розпорядженні і душею, і тілом».
3
Хельмер
В
« Я хочу піднятися. Хочу, щоб мене прийняли на службу в банк з висуванням».
4
Крогстад
Г
«Ці три останні роки тяглися для мене, як один довгий, суцільний робочий день без відпочинку. Тепер він скінчився…»
5
Доктор Ранк
7.      (1б.) Установіть хронологічну послідовність реплік Елізи Дулітл з п’єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон».
А «Я хочу говорити, як продавщиця у квітковому магазині»;
Б « Якщо я розмовляю як слід, то з чого ви смієтеся? Чи я сказала щось зайве?»;
В «Я викладатиму фонетику»;
Г «Я зробила все, що могла, але так і не зуміла стати такою, як ці люди»;
Д «Я маю таке саме право буть тут, як і ви!»
Е « Краще б ви були залишили мене там, де знайшли».
8.      (1б.) Розкрийте символіку назви пєси Г.Ібсена «Ляльковий дім».
9.      (1б.) Які моральні проблеми порушено в пєсі Дж.Б.Шоу «Пігмаліон»?
10.  ( 3б.)Виконайте одне із завдань на вибір.
А Напишіть міні-твір на тему: «Нора Хельмер – вільна особистість чи лялька у чужих руках?» (Мої роздуми з приводу п’єси Г.Ібсена «Ляльковий дім»).
Б Напишіть міні-твір на тему: «Чи приємно бути Галатеєю?» (Мої роздуми з приводу п’єси Дж.Б.Шоу «Пігмаліон»).
В Поміркуйте, у чому полягає відповідальність людини за свій вибір ( за прочитаними творами).














«Нова драма». Генрік Ібсен «Ляльковий дім». Джордж Бернард Шоу «Пігмаліон»    Варіант 2
1.      (1б.) Героїня драми Г.Ібсена «Ляльковий дім» Нора позичила велику суму грошей для того, щоб:
А урятувати батька; Б допомогти подрузі; В урятувати чоловіка; Г придбати собі нове вбрання.
2.      (1б.) У п’єсі Г.Ібсена «Ляльковий дім» Хельмер так відреагував на перший лист Крогстада:
А сказав Норі, що вони разом подолають усі труднощі; Б пробачив Норі обман; В розгнівався, звинуватив Нору в усіх гріхах; Г звелів забиратися геть.
3.      (1б.) Герой твору Дж.Б.Шоу «Пігмаліон» Хіггінс залишив Елізу у себе вдома для того, щоб:
А одружитися з нею; Б здійснити філологічний експеримент; В вона допомогла його економці по господарству; Г зробити її компаньйонкою своєї матері.
4.      (1б.) Еліза не мала бажання брати шлюб із багатієм, тому що:
А була закохана в бідного сусіда; Б спочатку сама хотіла розбагатіти, побачити світ; В вважала це торгівлею собою; Г її батько це не схвалював.
5.      (1б.) Яку структуру мають пєси Дж.Б.Шоу?
А зав’язка, розвиток дії, кульмінація, розв’язка; Б зав’язка, розвиток дії, кульмінація, відкритий фінал; В зав’язка, розвиток дії, дискусія, відкритий фінал; Г зав’язка, розвиток дії, дискусія, розв’язка.
6.      (1б.) Установіть відповідність між персонажами та їхніми висловлюваннями.
Персонаж
Репліка
1
Еліза
А
«Знаєте, пане, річ у тім, що ви не можете взяти собі дівчину, от ніби взяли й поклали в кишеню камінчик десь на узбережжі».
2
Хіггінс
Б
«Закладаюся на всі витрати, що підуть на цей експеримент: вам цього не втнути. А ще я заплачу за уроки».
3
Пікерінг
В
« Я тільки проти того, що з мене зробили джентельмена. Хто просив його робити з мене джентельмена? Я був собі щасливий. Був вільний».
4
Альфред Дулітл
Г
« Пять хвилин тому ви ж були, мов жорно на моїй шиї. А тепер ви дужі, неначе вежа, немов бойовий корабель!»
5
Місіс Пірс

« Ні, не хочу я ні золота, ні діамантів».
7.      (1б.) Установіть сюжетну послідовність подій. Етапи внутрішньої еволюції Нори ( Г.Ібсен «Ляльковий дім»).
А лялька в небезпеці;
Б лялька-дружина;
В загибель ляльки;
Г поява нової людини;
Д боротьба за спокій родини;
Е лялька-дочка.
8.      (1б.) Як Дж.Б.Шоу переосмислює античний міф про Пігмаліона та Галатею у своїй  п’єсі «Пігмаліон»?
9.      (1б.) Які моральні проблеми порушено в п’єсі Г. Ібсена «Ляльковий дім»?
10.  ( 3б.)Виконайте одне із завдань на вибір.
А Напишіть міні-твір на тему: «Нора Хельмер – вільна особистість чи лялька у чужих руках?» (Мої роздуми з приводу п’єси Г.Ібсена «Ляльковий дім»).
Б Напишіть міні-твір на тему: «Чи приємно бути Галатеєю?» (Мої роздуми з приводу п’єси Дж.Б.Шоу «Пігмаліон»).
В Поміркуйте, у чому полягає відповідальність людини за свій вибір ( за прочитаними творами).





Комментариев нет:

Отправить комментарий